Eerste participatiebijeenkomst met omwonenden
Op 15 december 2025 vond de eerste participatiebijeenkomst plaats van project De Rijs. Het doel van deze eerste bijeenkomst was om kennis te maken met de directe omwonenden en hen op hoofdlijnen te informeren over het plan voor De Rijs.
Ongeveer 500 huishoudens in de directe omgeving waren via een brief uitgenodigd. Ongeveer 50 mensen zijn op deze uitnodiging ingegaan en waren aanwezig bij de bijeenkomst.
De bijeenkomst bestond uit twee delen: een plenaire presentatie en introductie van de initiatiefnemers, en een vrij gedeelte met informatieborden en ruimte voor gesprek.
Klik hier om het verslag en andere documenten van deze bijeenkomst te bekijken.